Maybee or maybee not.

Jasså? Ryktet sprider sig snabbt.. eller?
Har jag flyttat hemifrån? Haha ni är roliga.. Någon är lite sällskapssjuk bara!

Lite roligt dethär faktiskt.
Men just nu sitter jag och väntar på sällskap som slutar jobba om ca 45 min. Jag har precis hjälpt till med lite hus-sysslor. Diska och sådär. Nu kommer mina föräldrar ramla av stolen när jag skriver detta, men jag tycker faktiskt det är kul. Visst är det roligt att städa och pyssla när man gör det för sin egen skull eller kanske tillochmed för att vara snäll och hjälpa någon annan.
föresten, ni som håller på att ringa.. Jag kommer inte svara då min mobil dör när som helst och jag behöver den tills imorgon. Eller iallafall tills jag kan skicka iväg ett sms till Rebecka så hon vet vart hon ska hämta upp mig imorgon (idag) för vi ska ju hela vägen ner till Halmstad! vad skönt det ska bli, kommer alltså vara mobilfri hela dagen imorgon. Sköönt!
Men nej, dags att fixa klart här och sen måste jag sova. Blir till att gå upp redan vid halv 6 antar jag! Vad jag älskar tidiga mornar. Någon mer än jag som kan vara något av det mest morgontrötta i ett par skor?


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg =)

2009-11-18 @ 10:25:19
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: SANNA SUOMELA <3

krya krya krya =)

2009-11-18 @ 11:57:24
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: SANNA SUOMELA <3

krya krya krya =)

2009-11-18 @ 11:57:27
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0