Lidköping, buckle up!

Vad trött jag är!
Jaja nu är det dags att börja tagga, fixat två nya skivor till bilen med tanke på att vi ska hela vägen till Lidköping ikväll. Jag är klar nu väntar bara på att sista skivan ska bli klar så åker jag till stallet och fixar iordning hästarna inför natten. Hjälper nämligen R som är i stockholm och globen och kikar. Nej jag är inte alls avundsjuk, för jag ville ju inte alls dit. Nej nej..
Satsar på att vara med och tävla om ett par år istället. Jag har redan en egen hejjaklack..

Jaja jag hinner inte skriva så mycket men jag hoppas ni får en superkväll. Det kommer vi få, få e hur den slutar bara. Det är fortfarande lite luddigt. Men en sak är säker, jag ska upp alldeles för tidigt imorgon och ta ut hästarna igen. Men men, i värta fall får jag väl strunta i att sova..
Nej men jag kommer vara hemma i hyffsad tid tror jag faktiskt. Det är ju jag som kör, dessutom åker vi ferrarin (som förövrigt behöver byta.. ehmm... va hette det nu då? Drivrem? fläktrem? någon frivillig?)
Nu är skivan klar, dags att åka. Jag älskar spontana resor! Bara så ni vet..
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0