Kan det bli mycket bättre nu?

Nu är jag hemma igen. Första gången jag sover hemma sen i onsdags, blivit mycket så senaste. Men skönt det med, tror mina föräldrar behöver det lika mycket som jag haha!
Haft en superkväll med Emla, tack gumman!
Vi var på Xoy och det dröjde väl inte särskilt länge innan vi faktiskt var ett par stycken. Dansade och hade kul, desutom spelade dom för en gångs skull bara min typ av musik hela kvällen. Yes, vilken helg jag haft egentligen. Den är inte slut än heller, en dag imorgon med. Får se hur den slutar men vet iallafall att den börjar bra och tidigt med en sväng till stallet. Men vi hörs imorgon vänner.

Kram


Haha jag bjuder på den..

Ps. Någon är happy happy happy, min "dream-man" hörde av sig, hur nu detta gick till.. Aww, sött! Bara så ni kan anteckna det, eller inte.. Mest för att mamma och pappa ska bli nyfikna ;) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0