Jenny i ett nötskal.

Jag har så sjukligt med överskotts energi idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Det roligaste är att det alltid är ett par stycken som det får gå ut över.. Jaja jag bjuder på det, ni får skratta lite åt mig ibland!

Varit i stan och solade med M nyss. Hur härligt är inte det? Farligt skönt att ligga där i värmen. Nu är jag dock som en liten pepparkaka, tills imorgon då allt lagt sig. Mitt pigment är inte att leka med alltså. Jag har nog hamnat i fel familj tror jag.. Eller så var brevbäran en snygg Italienare eller något..

Jaja vet ni vad? Jag funderar på att åka iväg någonstans ikväll, men känner att jag behöver göra något först för snart går min energi ut över datorn. Så jag ska faktiskt be pappa ta fram träningscykeln tror jag. Det är dags nu, motivation till tusen. Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0