In my head.

Ja då satt man här igen då.
Hunnit med mycket på bara några få timmar. Åkte in och köpte foder till min lilla buse, sen blev det upp till gamla stallet och prata med F. Haft lite planer nu under en lång tid och dom verkar fortfarande gå åt rätt håll. Nu är det bara att vänta och hålla tummarna så kanske en av mina andra önskningar också slår in. (tänk vilka underverk man kan utföra om man bara har vilja och bestämmer sig för något)
Men lång väg kvar dit så vi får se..
Vilket fall, efter det blev det stallet. Idag stod det lite hyffs på schemat för min lilla bebis. Han skötte sig somvanligt utmärkt så provade mycket förväntansfullt att sätta på han en elastisk gjord runt magen (början till att vänja dom vid sele och tillslut sadel..) jag tänkte han skulle få lite spel iallafall. Men han kollade på den en gång sen ville han att vi skulle mysa.. Alltså han är bäst min lilla pojk! Blev som vanligt kvar en bra stund där, helt hopplöst när jag väl är i stallet. Älskar det!
Hemma nu och det är dags att hoppa in i duschen då vi får fint besök av Farbror Bernt och han supergoa fru Carina. Vet inte om min lilla kusin kommer hit med kanske? Jaja ska iallafall äta med dom innan vi drar ut och iväg. Vart? Ingen aning, T ska på bio innan så förfesta blir det ihop med några andra. Jag behöver ju dock inte det, alkohol är ju onyttigt så därför dricker jag inte. Haha eller så går jag på mediciner än efter operationen och tycker det är sjukt onödigt att bli onykter med mitt skadade ben. Ja ni får välja.
Skynda skynda!
Hoppas ni får en superkväll vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0