I was born to fly.


Godkväll på er vänner. Jag har äntligen börjat förstå dethär med bilder på min dator. Inte kunnat lägga in nya, men nu så.. Men nu ska jag bli bättre på det för mycket roligare med lite bilder eller? Kanske inte..

Var i stallet igen innan idag, Jag, U och R var ute med varsin häst och också var sin hund. Lika bra Dino vänjer sig från början anser jag. Han va faktiskt duktig, även om han fick lite panik när dessa "bjässar" kom galopperandes rakt mot honom. Liten fegis är han ibland, men han skötte sig jättebra. Han är så duktig min lilla pålle.

Väl hemma så bäddade jag ner mig i soffan, ärligt talat ligger jag fortfarande med halsduken på mig. Kan ni förstå att jag just nu är ganska frusen av mig? Minst sagt.
Ska snart upp till stallet igen innan jag beger mig till trandared och där vankas det Tacos! Finns det något bättre? Nej trodde inte det heller, får se om tanken är att jag bli kvar där inatt med vi får väl se. Men imorgon ska jag upp tidigt som vanligt för att åka till min sötnos, sen ska jag nog faktiskt åka till sjukgymnastiken. Även om jag faktiskt har ont än och är galet förkyld så orkar jag inte sitta still mer. Okej det gör jag ju inte längre, men jag vill träna. Ser hur mitt vänstra ben bara försvinner sakta men säkert. Samtidigt ser jag att varje gång jag ställer mig på vågen så går den med ner.. Muskler väger ju mer än fett, och mina muskler är nog i.. vi kan kalla det viloläge för tillfället.
Jag kommer vara lycklig sen när jag bestämmer mig för att jag ska börja träna på gymmet igen, vilket blir någon gång efter min opeartion. Som jag förövrigt inte har fått ett exakt datum till än. Sjukvården i sverige är inte alltid den snabbaste va? Hoppas bara inte den kolliderar med att jag ska dra ut mina underbara visdomständer.
Förövrigt hade jag ett långt och trevligt samtal idag med en person som alltid får mig på bra humör. Är det inte underbart att ha sådanna personer runt omkring sig? Just nu känner jag mig dock omgiven av massvis av dom, med tanke på hur bra allt känns. Förutom att jag inte jobbar då, det är lite långtråkigt. Men jag har ju istället min lilla Dino att spendera all min tid på nu då. Även om han verkar mer intresserad av en liten shettis vid namn Linus än mig.
Jaja jag får helt enkelt leva med det.
Nu ska jag göra mig iordning för jag ska minsann inte vara sen till satllet sen. Jag ska ju hinna handla med, ja jösses. Hörs imorgon vänner. Puss o Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0