I lost myself in you..

Trots allt som är med mitt dumma knä och så nu så känns allting väldigt bra.. (Förutom att jag avskyr min telefon idag..) Känns alltid som allting går min väg, fast det kanske egentligen inte alltid gör det. Men just för tillfället så gör det faktiskt det. Vad det är som går min väg då? Kan man ju undra, men det är många saker. Små saker, vilket enligt mig är viktigt att faktiskt tänka på för det är dom små grejerna som gör dom stora grejerna som gör livet värt att leva. Oj vad jobbigt detdär blev, men kort och gott.. Jag är nöjd! eller väldigt lycklig faktiskt!

Idag blir det lördagsmys, ska till stallet och ta in min buse.. Sen bär det av, fixa film och något gott.. Godis?! Ja på tiden nu! Sen ska vi minsann mysa resten av kvällen, jag och mina favoriter. Blev ingen utgång idag som först var tanken. Kanske lika bra faktiskt, jag blir ju heller inte lika trött och dålig dagen efter som dom andra kan bli ibland.. Med tanke på att jag brukar hålla mig nykter! Så jag kanske ska försöka sätta mig in i deras situation helt enkelt, bara för att jag hade planer på att åka till Jönköping och gå ut och var som vanligt väldigt taggad. Alltid roligt att komma ifrån våran lilla håla!

Men dags att göra sig klar..
Hörs senare vänner. Kram


Ge mig vår/sommar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0