Göteborg och Magnus Betnér.

Godmorgon på er.
Kom hem för en timma sen ungefär, redan hunnit med att vara i stallet och allt. Inte illa va? Jag börjar bli så duktig.
Hela eftermiddagen och kvällen igår spenderade jag i stan, en fika med M, och sedan på Trandared på en slags dubbeldejt. Haha nej okej det var det inte alls, men gamla vänner iallafall och roligt hade vi. Jag har ju som sagt lagt ner mitt dejtande nu, redan hittat det jag letat efter...
Vi gjorde tacos och hela gänget följde med mig till stallet och hälsade på Dino, lagom tills att jag skulle ta in honom. Sen blev det en film som bara jag såg slutet på, bara för att jag älskar den filmen, och jag var den enda som inte fick vara med och välja den.. Hade annat för mig vid det tillfället, lustigt!

Vilket fall, en bra torsdags kväll faktiskt. Första torsdags kvällen på ett bra tag som jag faktiskt inte var ute. Men men idag har vi däremot planer..

Magnus Betnér kommer till Berså ikväll och givetvis ska vi dit. Dessutom så stannar vi väl där sen och partar lite. Hollywood back to the 80's and 90's är temat idag och jag funderar starkt på att gå in för det. Men då måste jag shoppa och det orkar jag nog inte..

Hur som helst, till något helt annat. På tisdag ser ni mig i sthlm faktiskt, då är det pink som gäller. Kalas! Men dags att sova en stund igen. Jag är trött!
Hörs senare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0