Då var det dags igen..

Hej mina vänner.
Idag har det varit mycket.. Inte hunnit sitta vid datorn nästan något.
Blev dock väldigt annorlunda schema än vad jag sa från början..
Blev inte stallet på morgonen för jag blev lite sen upp och R kunde inte gå ut så länge så jag bestämde mig för att gör mig klar inför stan istället.
Mötte upp mamma vid studio aktiv och vi pratade lite med Thomas och sen var mitt årskort på Studio aktiv fixat. Äntligen! Helt galet glad :) Jag börjar på tisdag och då smäller det. Från och med tisdag så kommer jag vara ännu lyckligare människa.
Sen gick jag ooch mamma till Viskan och åt god mat. Kycklingsalladen där är inte att leka med ska ni veta..
Mamma skulle vidare och jag med så jag gjorde mina ärenden och mötte sen upp M på Viskan en sväng och vi fikade lite. Trivs så himla bra ihop med honom, kan prata med dig om allt vännen! :)
Efteråt blev det sola en sväng innan jag åkte till stallet och gjorde iordning hos min lilla älsklings sötnos.
Hann inte göra så mycket mer än maten och fixa boxen för klockan var alldeles för mycket. Jag fick istället skynda mig hem för att göra mig iordning. Kvällen såg ut att börja bra, tills jag kom på att min nya fina klänning jag skulle ha inte kunde användas pga alla mina fina kompresser på benet... Dagens I-landsproblem!

Men jag löste det så nu sitter jag här med en annan(!!) klänning istället, hos M tillochmed och förfestar. Dock inte jag för här dricker man inte ikväll. Inte så ofta jag gör det föresten.. Men lika bra det.
Jaja jag får uppdatera er mer imorgon för just nu försöker jag vara social på alla möjliga håll och det går inge bra. Ha så kul ikväll eller sov så gott vilket ni vill! Kram på er.

Så himla illa ser det väl inte ut? Lite svullet och sådär.. Men detaljer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0