Funhouse tour 2009

Helt galet glad är jag.. Kan livet bli mycket bättre?
Jo absolut, kan det säkert alltid.. Ge mig ett par miljoner så jag hade kunnat uppfylla min nästa dröm.. Men jag jobbar på det ;)

Vilket fall, Pink var helt grym igår.. Gud vilken kväll, bästa konserten jag någonsin sett och förmodligen någonsin kommer gå på. Om inte en viss King of pop bestämmer sig för att göra en jesus vill säga..

Kom fram i hyffsad tid igår, mötte upp J:s chef och en tjej.. Vi gick och kikade i lite affärer där jag äntligen lyckades hitta ett humanity armband som jag letat efter så länge. Ljus rosa, sött!
Mötte sen upp nästa gäng, eller dom var dock bara två. Men vi blev ett litet gäng nu iallafall..
Käkade och så innan vi gick vidare en sväng på stan. Men jag tröttnade faktiskt efter bara en stund och vi gick och satte oss och fikade. Plus till Stockholm är alla mysiga Café och att dom faktiskt gör något som tillochmed en kaffe och thé hatande tjej som jag kan dricka, smoothie såklart! Smoothie-café för att väga upp vårat dåliga utbud här i Borås kanske vore något? Haha..
Efter många om och men så rörde vi vidare på oss, gick hela drottninggatan fram och tillbaka innan alla tröttnade och jag tillochmed fick bestämde mig för att köpa med mig en klänning. Tillbaka till hotellet för att ladda telefonen och sådär (därav mina dåliga svar till er vänner när ni ringt och smsat, givetvis glömde jag den riktiga laddaren så..) innan vi tog taxin till Globen.
Väl inne stod ett förband jag aldrig hört talas om innan, Evermore?! Men trots att det verkligen inte var min typ av musik så gillade jag dom faktiskt.
När sen väl klockan blev strax efter nio så kommer Pink upp ur(!) scenen och jösses, jag ryser när jag tänker på det. Hade inte tråkigt en sekunde under dom två timmarna. Vilken konsert och vilken grym tjej hon är! Sjukligt bra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0