Det går bra nu..

Jag är helt överlycklig.. varför då kan man fråga sig, det gör iallafall jag. Men jag kan inte komma på något exakt det är bara allt just nu. Allt förutom mitt knä som dom snart kan byta ut faktiskt..
Jaja vaken nu iallafall, var uppe imorse och fixade hos hästarna. Stod och grejjade medans jag väntade på Rs pappa och bestämde mig för att pyssla lite med Dino.. Bad han flytta rumpan lite och vips, så kom lilla min djävulen fram i han.. Men det är lugnt, jag vill inte ha en häst som det inte händer någonting med, dom kan man aldrig tävla några höga klasser i dressyr med. Dom måste ha lite vilja.. Det slutade iallafall i en kamp där jag stod och tog i för kung och fosterland och dino gjorde allt för att stå emot och inte rubba sig en millimeter. Jag kunde inte annat än gapskratta.. Liten åsna till häst, men han gav sig tillslut. Men fick en blick som hade kunnat döda..

Jaja nu visar dom snart küren från globen på tvn. Ska bli kul att se, inte varje dag dom visar dressyr direkt. Vilka hejjar vi på då? Adelinde tror jag dock kommer vinna, om dom inte rider bort sig helt..

Händer idag då?
För min del är det inte säkert än, eller det beror på helt enkelt. Men hur länge som helt tänker jag minsann inte anpassa mig.
Jag ska skynda mig nu vänner. Vi hörs. Kram


Jag och min ponny Mistral för ungefär hundra år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0