Bullsh*t

Jag förstår mig inte på folk ibland, jag försöker verkligen att aldrig dömma folk i förhand. En del verkar ändå på något sätt vilja det? Varför? Eller är det bara för skitsnacketsskull? Måste ha något att prata om eller någon att tycka illa om.. Ja vet! Jag tar någon jag aldrig träffat och absolut inte känner och bestämmer mig för att hon/han är si eller så.. Lustigt, men men blir mest besviken. Tycker det är jätte tråkigt, finns så mycket bra människor där ute som vi säkert skulle trivas himla bra ihop med fast vi drar oss pga våra löjliga värderingar och förutfattade meningar. Jag ska iallafall fortsätta tycka samma sak tills någon bevisar motsatsen..

Kommentarer
Postat av: lisa!

jag håller helt och hållet med dig. alla är värda en chans och ska ha den till motsatsen är bevisad. folk som går på rykten, eller framförallt de som sprider dem, är bara svaga och falska stackare!

2009-11-11 @ 19:35:30
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0