Bio - 2012.

Inte helt ovanligt att jag är sen eller? Njae.. hade lite planer för min eftermiddag, men hann inte med allt. Synd, verkligen!
Jaja men nu har jag bråttom ändå, ska på bio nämligen. Äntligen ska jag få se 2012! Som jag har väntat! Får se om den är så bra som alla säger. Jag är dock väldigt svag för "katasroffilmer"! Sett de flesta..
Jaja vilket fall, lovar att berätta vad jag tycker sen. Om någon nu skulle bry sig, eller vara i valet och kvalet om att kika på den.. Dock kan jag inte garantera att jag inte somnar haha, jag är helt slut. Får hoppas mitt sällskap väcker mig isåfall. Troligt...Mest bekymrad är jag dock över om jag nu skulle hålla mig vaken, hur ska jag kunna sitta tyst i 2,5 timma? Jag som knappt klarar en halvtimma. Senare bekymmer!
Hörs vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

visst var den bra? :D

svara på vilka leggings som är din favvo!

puss<3

2009-11-23 @ 11:53:52
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0