Att man orkar..

Alltså, dethär är helt sinnessjukt. Hur eller varför eller vem vet jag inte.. Men jag var tydligen inte helt anonym igår trots ny stad och nya människor. Att folk ens orkar? Vad är det frågan om liksom? Skrev för inte så länge sen att jag inte förstår varför folk jämt måste dömma personer som dom inte känner. Jag är långt ifrån perfekt jag gör dumma saker, men det gör alla. Misstag är mänskligt! Igår kan jag dock inte påstå att jag gjorde något dumt, jag dansade, umgicks med mina vänner och skrattade galet mycket! That's not a crime..

Jag har nu styrt upp min kväll. Kände för sådandär spontan utgång igen, som oftast blir dom absolut bästa. Frågade E om hon ville följa med och självklart ville hon det! Ska bli himla skoj! Länge sen vi var ute sist! Rättare sagt när King Love Queen hade liten fest. Jag och E ska ju desutom till Sthlm nästa helg så.. Vad jag längtar! Det enda som kommer kännas jobbigt är ju att lämna min lilla Dino. Vad fjantig jag är, han tycker säkert det är galet skönt att slippa mig ibland.. Glad jag blev nu, fick skriva av mig lite och tänka på alla positiva saker och nu ska jag duscha innan det bär av. Hörs sen. Kram


Good times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0