2012.


Många av er har säkert redan sett den, men vilket fall till er som inte gjort det så tycker jag ni ska göra det. Enligt mig är ju sådanna här filmer bäst att se på bio så..
Vilket fall, den var riktigt bra. En hel del bra skådespelare med, John Cusack, Amanda Peet för att nämna två av som faktiskt är några av mina favoriter (kul att se Amanda göra något annat med..).. Filmen var väl runt 2,5 timma som faktiskt inte kändes alls så lång. Kan det bero på? Förmodligen var den så bra, eller så är jag helt enkelt bara så himla svag för dessa typer av filmer. Väldigt sevärd iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anni

håller med att en sån film är bäst att se på bio

2009-11-23 @ 19:17:32
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Åh, jag vill också se! Fast kommer nog vänta tills den kommer på DVD iaf, känner mig inte så sugen att gå på bio för tillfället :P :)

2009-11-23 @ 20:26:44
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0