Give me some sunny days.

Vilken dag.
Hade tänkt ta denna dagen till att packa och tvätta, vilket jag iochförsig har gjort med.
Men ljushuvudet Jenny gick upp tidigt imorse och funderade lite på passet kanske bra att leta fram det nu... ja visst låg det där jag var helt säker på att jag lagt det (egentligen inte alls säker.. men jag hade sett det iallafall..) men något annat stämde inte. Jag insåg att min kära mamma hade rätt, mitt pass hade gått ut.. Februari 09 tillochmed. PANIK!
Ja det var ju bara att gilla läget och åka till polisen och fixa nytt pass..
När jag kom hem var det dags att städa och greja här hemma. Men blev en hel del telefon med. Har tusen saker jag måste fixa innan jag åker. Inte alls roligt, dessutom har jag blivit sjukt otrevligt bemött på dom flesta ställerna idag så jag är lite trött på detta nu.
Men nu tänkte jag gå ut och städa i bilen och bland mina hästgrejer. Sen fortsätta tvätta upp alla kläder och packa, jag har ångest över vad jag ska ha med mig.. Hade varit rätt häftigt att köra en robinson och bara ta med en grej, det absolut viktigaste. Undrar vad jag hade valt.. Mina ridstövlar tror jag, ni behöver dock inte oroa er. Skulle jag hamnat på en öde ö hade inte min prio nummer ett varit ridstövlarna. Men just dit jag ska nu känns det som det viktigaste.
Jaja vi hörs sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emla

Hoppas verkligen att du får ritkgit roligt nere i Tyskland nu :).

2009-05-28 @ 19:27:33
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0