Beware of the dog.

Nu sitter jag som vanligt och letar efter ny musik, har massvis med sidor med hur mycket ny musik som helst. Men är ni tålmodiga så kommer förmodligen alla dom jag iallafall tycker är bra ut här i bloggen förr eller senare.

Nu har jag varit och tränat och hunnit med att hämta ut biljtterna till mig och Madde till matchen ikväll, ska bli så himla roligt. Årets bästa match brukar det vara, derby liksom. Dessvärre brukar det vara ganska pinsamt med Elfsborgsklacken som på hemmaplan blir överröstade av borta klacken. Men sen är göteborg inte så långt häirfrån och dom är några tusen fler invånare i Göteborg än här..
Jag kan fortsätta skriva om fotboll men tror inte det är så många som besöker min sida som vill läsa om det så..

Förövrigt för er som inte vet det så har jag fått jobbet i 3 Butiken här i Borås och ska göra mina första dagar torsdag och fredag. Ska bli så himla roligt, dock är det ju bara timanställning jag fått då dom precis anställt ny personal, eller rättare sagt typ dagen innan jag var där inne och pratade med chefen.
Ska bli himla kul iallafall!
Men nu så ska jag hoppa in i duschen, hörs efter matchen.
Kram

Akta Kungen..

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Söt katt!

På min blogg har jag skrivit om spotify och höjt studiebidrag som kommer att införas redan nästa år, gå gärna in på min blogg och släng en kommentar om vad du tycker om det!

2009-05-04 @ 19:42:23
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken söt katt, vad är det för ras ?



vilken fin blogg du har förrästen :)

2009-05-04 @ 19:47:09
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Emla

vill du komma i morgon eller på Onsdag då :)?

2009-05-04 @ 20:17:38
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0