I'm Back.

Nu mina vänner, nu är jag tillbaka på heltid påriktigt.
Alla behöver vi ett litet uppehåll ibland right?
Men nu blir det ändring, lovar att det blir till det bättre också..

Vad har jag haft för mig hela tiden då? Massvis! Men Det som är viktigt får ni nog snart veta det annat förblir mina minnen.

Kan ju börja med gårdagen dock, då var nämligen min alldeles egna Sara här och hälsade på, om det var roligt? Många minnen som väcks till liv och faktiskt så saknar jag våran tid på 3Action, sen att just jag och sara hade lite roligare än alla andra är ju inte vårat fel..

Kvällen fortsatte utan sara(tråkigt nog) men med Lina och hennes vänner.. Helt okej kväll, alltid lika roligt att träffa Lina så =)

Hey that´s us, dock ganska suddig men men.

Förövrigt var jag och hälsade på min älskade Goodie förra veckan också, han verkade ha det hur bra som helst. Han är lycklig som har en annan Jenny som tar så bra hand om honom, men gissa om man saknar honom..

Men nu ska inte jag skriva så mycket mer här men kommer med lite låtar och sådant alldeles snart.
Hörs vänner.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhaa! Stilig bild! Jag döööör! hahahhah!

2009-05-03 @ 12:04:28
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: JennyM

Alla våra bilder är väldigt stiliga ;)

2009-05-03 @ 13:24:15
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: J

Lämna gärna din åsikt om mitt senaste inlägg. Dom bästa komentarerna belönas med en länkning!

2009-05-03 @ 13:25:58
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0