Uppe med tuppen, nästan..

Godmorgon på er vänner.
Nu blev jag tvungen att gå upp i hyffsad tid idag, bara för att dom ringde från Tyskland. Det var ju bra, så nu vet jag lite mer. Men inte vilket datum jag åker än. Jag vet också att jag kommer kunna blogga där nerifrån så ni kommer kunna följa mig där också. Givetvis kommer jag inte bara snacka hästar bara för att jag ska jobba med dom, jag lovar!
Tänkte ringa min faster med och prata lite, för hon kan massvis om att flytta ner till tyskland. Vilket hon själv gjorde för några år sen, fast med man och barn då givetvis!
Vilket fall, jag är överlycklig samtidigt som jag är lite spänd på hur det kommer gå. Jag kommer få försöka lära mig ett språk jag aldrig haft en tanke på att jag någonsin ska behöva använda eller ens försöka prata. Men det känns ändå roligt, jag gillar ju språk så. Dock tycker jag inte att tyska är det mest vackra språket som finns kanske, snarare tvärtom.

Så nu sitter jag och försöker kolla upp allt här hemma, mobilabonnemang och sånt. För kan ju inte ha med mig den ner! Men eftersom telenors kundtjänst är den sämsta som någonsin har funnits så ligger mobilen här jämte mig med högtalaren på och varje gång det har gått dom där "8minuternas väntetid" så kopplas samtalet ner. Mycket lustigt..
Jag har massvis jag måste fixa nu innan jag flyr landet, så bäst att sätta igång.
Hörs om en stund!
Kram Jenny

Nappe säger hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0