Tyskland here I come.

Eftersom att nu Sabine hört av sig till mig och vill att jag kommer ner till tyskland och provar så ser jag inte att jag har något som håller mig kvar här i sverige längre. Mer än min Goodie då, men han kanske får åka med till hösten isåfall. En anläggning med ca 300 hästar lär ju inte bli något problem att få rida lite då?
Jo men jag har bestämt mig, jag ska ner och prova. Det är väl egentligen alla dressyrtjejers och killars dröm att få åka ner till Tyskland och jobba. Det är där man lär sig rida påriktigt brukar man ju säga.
Men gud jag måste ringa mamma, hon kommer alltid med lite negativa kommentar. Kan jag skriva till dom på listan över alla frågor jag måste ställa innan jag åker på min 90 mils långa resa ner till Sabine och Stall Rambrock..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste bara säga att jag älskar din bloggdesign! :)

2009-05-22 @ 16:15:13
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Emla

När blir din resa av?

2009-05-22 @ 16:57:56
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0