Touch the light.


Jag måste ju faktiskt säga att Samsung valt en bra låt att lansera sin nya mobil ihop med. Jag gillar den.. Mobilen var också faktiskt riktigt bra om jag ska va helt ärlig.. Kommer till butiken snart och är ganska säker på att man kommer kunna få den till ett väldigt bra abonnemang på 3, som vanligt :)

Där har ni den..

Röda mattan var utrullad, drikan fanns i baren och "maten" på bordet... Vilken brakkväll med Samsung det var, tråkigaste presentationen ever men som sagt mobilen verkar bra. Tävlingarna var roliga, och minglet var trevligt och jag hade sjukt roligt! Faktiskt en av dom roligaste kvällarna på länge, men så är det småsaker som gör det.


Men nu väntar en ny spännande dag imorgon också, hörs då.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0