This is great.

Jag är så glad så jag tror inte ni förstår. Idag är det min dag, fast om jag tänker efter är det nog min dag 364 dagar om året ungefär.. I runda slängor..
Men idag är det extra bra!
Jag, Anna och Sina var på elfsborgs matchen idag och dom såklart krossade stackars halmstad. Tack Sina som fixade biljetter till oss! (4-0 blev matchen för er som missat...)
Så när jag hem blev det mat och prat och jag har ni bestämt mig, efter att diskuterat för och nackdelar med mamma och pappa. Men ni kommer inte få veta riktigt än..
Jag älskar att vara hemlighetsfull, märks det eller? Få utav mina kompisar vet om detta ens så..
Bill och Bull reunion, Äntligen!
Nu ska jag ut och hitta på bus var det tänkt. Så idag ses vi på Xoy!

Haha du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jenny! Min kära jenny! Vad kul vi ska ha! =D

2009-05-17 @ 13:23:34
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0