Ponnytävlingar.

Nu har jag varit och kikat på Sofia och Music. Hunnit fixa en liten mors-dagpresent med, lite mer personlig än vanligt tycker jag.
Vilket fall nu ska jag springa in och leta upp ett par ridbyxor som inte är nedpackade sen ska jag ut till Emelie och rida lite. Ska bli så härligt, längtat efter att få sitta på hästryggen nu flera dagar, snacka om att jag har extrem absitnens.
Förövrigt var Sofia och Music jätte duktiga tycker jag, ingen placeringen men det är helt klart på rätt väg så det kommer snart.
Imorgon ska jag och Martina föresten göra en "favorit i repris" vi ska ut till hoffsnäs(?) och fiska. Sola och sitta i båten hela dagen. Åh jag längtar ju som bare den! Hoppas på att Tina kan följa med också. Kan ju bli sista dagen på mycket länge som trion för umgås..
Hemska tanke.
Men vi hörs lite senare.
Några kort från Brämhult och skidstadion ska ni dock få..


Ja det är ju inte dålig teknik på dendär knasbollen iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar i havet vilken snygg ponny! :D den som äger den måste vara väldigt lyckligt lottad ;)

2009-05-31 @ 20:37:30
Postat av: JennyM

Ja galet snygg ;) och jag är ganska övertygad om att hon är lycklig över att ha honom ;)

2009-05-31 @ 22:57:06
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: NINA

Hej, gör som jag och få gratis presentkort till butiker som Nelly, H&M, Stadium, Guldfynd, SIBA m.fl.

Det är väldigt enkelt att samla poäng och under juni månad så får du dubbelt så mycket poäng som i vanliga fall, när du värvar en ny medlem.

Dessutom (!!) så får du nu 50 poäng om du registrerar dig via denna länk, bra va ? :D

http://www.gratismode.se/?c=49663



Pusshej, fin blogg förresten :):)

2009-05-31 @ 23:01:03
Postat av: Ida

Aw, så fint :D

2009-06-02 @ 13:37:49
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0