När kommer sommarn?

Idag har jag äntligen tagit igen min sömn lite. Skönt faktiskt, ska försöka komma i sängen i tid ikväll nu.
Men många timmar kvar tills dess, först hade jag ju tänkt och träna. Men smarthuvudet jenny kom på att det är ju röd dag idag och inte öppet så lär bli ut och springa sen.
Men först ska jag med mamma och tobias ner till våran lilla "kiosk" om man nu kan kalla det för det?! Köpa glass ska vi iallafall göra, mys!
Jaja kanske dags att klä på mig nu då, för vi ska väl ut och vandra en liten sväng nu kan jag tänka mig. Låter som om mamma börjar bli klar. Lilla tobias också för den delen. Med tanke på att jag hör hur han ropar och pratar om glass minst hela tiden. Hörs om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0