Happy times.

Klockan är redan ett och jag gick upp för en liten stund sen bara. Trots att jag gick och la mig i hyffsad tid igår, förstår inte riktigt hur jag funkar för tillfället. Dessutom känner jag mig inte utvilad, och jag börjar känna igen detta beteende så vet vad som måste göras.
Någon mer än jag som förövrigt börjar bli lite sur på vädret här i Borås-området? Det är ju snart dags att bli sommar nu tycker jag, men inte då.
Ska allt få vänta in i det sista!

Ska ni hitta på något skojigt idag?
Kan ju annars tipsa er som bor i Göteborgsområdet att det kommer bli en grym Tutti frutti kväll på Berså ikväll. Jag hade velat gå egentligen..
Men jag ska åka och rida nu tänkte jag, eller så gör jag det efter spinningen jag vet inte. Men har en känsla av att man eventuellt kommer va lite trött i benen efter den... Jag som redan har träningsvärk lite här och där, är det inte underbart? Jag måste säga att jag faktiskt älskar träningsvärk.. Så länge man kan röra sig..

Jag ville också bara meddela att jag fick ett mail igår som gjorde mina planer ännu större.. Jag visste väl att drömmar faktiskt kan besannas, får se om det blir något först dock. Men om, så är jag lyckligaste på jorden.

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-15 @ 13:20:25
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0