Det går bra nu!

Allt går precis dit jag vill just nu känns det som, jag är verkligen lyckligast i världen. Dock så känner jag mig lyckligast i världen nästan jämt.. Sällan jag känner mig nere, och gör jag det slår jag bort det och tänker på annat. Tänk vad mycket vi kan styra med hjärnan och lite vilja.
Jag har varit lite tråkig i bloggen senaste dock, men det är så himla mycket just nu!
Ni vet väl föresten att jag skriver på after12 också? Där uppdaterar jag er med ännumer musik om ni inte får nog här..
Dessutom har jag fått ett väldigt intressant erbjudande via bloggen. Äntligen något jag kan stå för och är intresserad av! Dock bara en liten början, så vi får se. Kanske är första och sista eller första av många..
Vilka gåtor jag pratar i nu. Men ni kommer få se sen!

Jag har hållt igång precis hela dagen verkligen!
Nu börjar jag dock bli iallafall halvfärdig, men finns en hel del kvar att göra. Men det är lite mysigt och spännande ändå faktiskt!
Föresten?
Jag har kommit på en sak jag kommer sakna, inte för det händer för jämnan. men dom få gånger det händer är det underbart!
Mamma håller på att baka världens godaste bröd där nere i köket! Jag har redan varit nere och smakat en bit, helt underbart gott. Men det bästa av allt måste ju ändå vara dendär doften av nybakat alltså. Inte mycket som slår den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0