Dagarna räknas ner.

Hej mina vänner.
Nu sitter jag nere i min soffa och tittar på tv samtidigt som jag försöker se min rädsla mot mörker rätt i vitögat. Helt galet vad jag hatar att va själv hemma på kväll/nätterna!
Men sista natten nu, dessutom har jag så mycket att fundera på just nu så kan inte riktigt koppla av.
Allting jag gör just nu känns som "sista gången kanske..?", jag har nämligen fått svar idag och jag åker på måndag. Redan i helgen åker jag från Borås.
Men allt här finns ju kvar, jag vet att min familj alltid finns här för mig. Jag vet också att mina underbara vänner komma finnas kvar! Ni är bäst, och ni vet själva om ni ska ta åt eller inte. Har så mycket jag skulle vilja säga till er men så svårt att få fram ord. Ni är bäst helt enkelt!
Jag har fått frågan tusen gånger hur länge jag ska stanna. Jag har verkligen ingen aning alls! Det beror helt på hur det går och om jag trivs. Men detta ska bli så himla roligt, jag är verkligen helt över lycklig. Denna chanser är det inte många som får.
Men också ledsen över en del annat här hemma, mitt jobb i 3 butiken kommer jag verkligen sakna. Även om jag inte hunnit jobba så mycket..
Att jag skulle fixa lillasyster och hennes kompis till balen nästa vecka är jag också hemskt ledsen att jag missar. Hade faktiskt hemskt gärna sett henne tävla med..
Jag vet inte om hon försto att jag verkligen menar det, men jag är verkligen ledsen att jag måste åka innan..

Jaja vilket fall, nu ska jag försöka koncentrera mig på att tvätta och greja så allt sånt är klart tills jag åker. Så mycket jag vill göra och så många jag vill träffa innan jag åker.
Men idag fick jag iaf säga hejdå till Veera som kom hit och hälsa på en liten stund. Himla glad blev jag! Och hans söta kollega Helena då.
Hade hoppats på att hinna se fler idag, men det blev jobb och sådär istället.
Men en dag imorgon också!

Oj vad mycket jag skrivit idag. Hoppas ni orkat er igenom allt, för nu ska jag bara lägga upp ett inlägg till innan jag sover..
Det bästa jag vet.... :)

Scchteekar-Ollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0