Amazing.

Nu är jag hemma igen, anledning att det varit dåligt med uppdatering är för att jag har jobbat.
Gjort min första dag i 3 butiken idag, och så himla roligt. Kommer älska att jobba där känns det som. Skönt att vara tillbaka i ett företag som jag vet hur det fungerar och är väldigt seriösa. Dessutom fick jag trots min bredvidgång idag faktiskt iväg några nya abonnemang och så. Så jag har inte helt tappat det..
Dessutom kom min favorit elfsborg spelare in, jag tycker fortfarande han är lika söt lilla Anders Svensson. Kan ju meddela att hela elfsborgslaget här i Borås faktiskt ringer med 3. Så vet ni, ifall ni vill anteckna menar jag...
Efter jobbet blev det träning, och nu är jag hungrig som en jag vet inte vad. men för trött och sur för att ställa mig och laga mat så får se när jag får för mig att ta något att äta. men först ska ni få en låt.

Bara så ni vet jobbar jag likadant imorgon, så kan bli lite glest med uppdatering på dagen där med. Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0