Activio.


Idag har jag och Tina provat på Activio för första gången på gymmet. Det var faktiskt riktigt.. bra, vill säga roligt men det är väldigt jobbigt så vet inte om jag kan säga roligt då? Jag gilla det iallafall, men mina ben är fortfarande ganska skakiga kan jag säga..
För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är spinning med pulsklocka. Så kan man se allas puls på väggen. Självklart vet du inte vem som har vilken om du inte väljer att berätta för alla då kanske, varför man nu skulle vilja göra det..?!
Jaja oavsett hur vältränad eller icke tränad man är alltså utgår man från sin egen maxpuls så det är lika jobbigt eller lätt för alla.
Det var iallafall riktigt, riktigt jobbigt. Fast det hade vi väl räknat med, men samtidigt så var det så himla skönt efteråt så jag ska helt klart gå dit fler gånger. Även fast jag egentligen inte ens gillar att sitta på motionscykeln annars..

Jaja nu ska jag faktiskt kolla om nya The Hills avsnittet kommit upp, ni kollar väl på säsong 5? Eventuellt sista säsongen med Lauren, och enligt mig bästa hittills.
Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Gina

Vill fan inte att Lauren ska sluta, för det är hennes serie! Nej usch coh diggar inte alls The City lika mkt... \:

2009-05-06 @ 20:43:58
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fin blogg :)

2009-05-10 @ 20:56:10
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0