You´re my everything.

Godkväll på er.
Hur känns detta då?
Jag sitter hemma i sängen och väntar på mitt schema som ska dyka upp om några minuter. Innan jag får det vet jag inte om eller hur jag ska jobba imorgon. Vilket gör att jag inte kan göra något ikväll, lyckad fredagkväll. Jag kan ju knappast hoppa in i duschen och dra iväg efter jag fått schemat heller, kan kan jag väl men orkar är en annan sak.
Okej, det var latheten inte själva schemat där kanske..
Jag ger upp..
Knäckte mig själv..

Idag har min stackars olli fått komma hem från operationen på blå stjärna. Gissa om man varit som en liten höns mamma efter henne, och gissa om hon har uttnyttjat läget. Hon har lärt sig att från och med i dag får hon faktiskt vara i den ljusa soffan.. Jösses!

Min telefon har ringt oavbrutet idag verkligen, och jag har inte hunnit ikapp riktigt än ikväll med alla men inte orkat heller..
Förlåt!
Men ni får gärna prova igen?

Jag funderar på att hälsa på Goodie imorgon om jag inte ska jobba, hur kul hade inte det varit? Jag saknar han mer än någonsin just nu!


Olli

Kommentarer
Postat av: Emla

Säg du bara till så är Wilma redo :)

2009-03-20 @ 21:59:19
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

har tagit det lugnt med bloggen och tvn :D

2009-03-20 @ 23:06:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0