Yoga.

Nu har jag hunnit med ännu ett träningspass idag. Kände mig ganska uttråkad på att vänta att Tina skulle sluta så jag tänkte varför inte göra det jag tycker om mest?
Ja just precis, yoga..

När jag kom dit och drog kortet tjuter ju givetvis maskinen så istället för att säga "välkommen" säger den "andra gången idag, välkommen" jo men tack så mycket, nu vet alla att jag är i desperat träningsbehov. Men så är inte fallet, jag bara älskar yoga :)
Sen funderade jag faktiskt en stund på att ställa mig och skrika typ "min pojkvän tycker jag är fet" eller något, enbart för reaktionerna. Jag har ingen pojkvän om ni undrar så jag hoppas ni förstår min ironi. Men alltid lika kul att se folks reaktioner när något sådant kommer upp.. Hmm kanske nästa gång.. Nejdå ni kan va lugna, jag skulle faktiskt aldrig kunna göra det.
Men ni ska jag åka till Tina och Simon och kika på film. Hörs imorgon vänner.

Kommentarer
Postat av: Amoor

hehenaaw va sött :$ men de bara o följa min sida så får du mer bra låtar i din huvud ;) thats a promise. haha

2009-03-18 @ 00:53:50
URL: http://amoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0