Se det snöar.

Nu har jag storstädat min rum, då jag för en gång skull inte ska städa i andras hus och lägenheter..
Fast det är inte jag som städer om jag ska va helt ärlig, det är dom själva faktiskt. Jag byter bara filter.
Men vilket fall har jag använt maskinen jag säljer (den som mamma och pappa köpt..) så jag tänkte bara berätta att jag aldrig sett något så äckligt i hela mitt liv nästan...Sen har jag städat i flera timmar nu faktiskt, så skillnad mot att damma av en tv eller gardiner liksom. Men nu vet jag ännumer att maskinen jag säljer faktiskt är värd alla pengarna :)

Imorse var jag riktigt duktig förövrigt, gick upp (trots att jag var sjukt trött och hade sovmorgon) och var med på core passet på Studio aktiv. Riktigt skönt, älskar att träna.

Igår var jag på en liten otippad shoppingrunda, och visst fick jag med mig ett par skor hem.. Lägger in bild på dom senare.

Jag, Tina och Martina hann också med att boka en resa igår. Lite lustigt, med tanke på att vi boka till Alanya och givetvis står det idag i tidningen att just alanya blivit årets populäraste resemål. Se där ja! Har en känlsa av att vi kommer får riktigt roligt! I slutet av juni bär det av för dom tre musketörerna.

Sötis Nappe.

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

De ska visst vara helt otroliga de där apparaterna!

Hade jag haft råd så hade jag lätt införskaffat en. ;-)

Men de är dyyra ju.

Kram

2009-03-12 @ 17:10:49
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Emla

Alanya är ett av mina favorit ställen faktist :)

2009-03-12 @ 18:00:26
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0