Pink panther.

Vilken härlig dag!
Känns ju som vår nu, solen skiner och har gjort det i stort sett hela dagen och vet ni vad?
Började min dag med att sitta i telefonkonferans, utbildning och sådant trevligt. Samtidigt som jag hämtade ut min mobil lite snabbt (äntligen har den kommit) samtidigt som jag var påväg till gymmet för att möta Tina. Efter en stunds tränande så blev det gå bort till sunhouse och sola. Mycket härligt!
Då Viktor ringer och frågar om en lunch.. Ja varför inte?
Det va iallafall jätte gott, första gången jag ätit på Subway. Ingen värsting macka jag tog direkt kanske men den va väldigt god.
Så nu sitter jag här och eftersom min älskade pappa fyller år idag så ska vi snart äta tårta och sånt roligt... Kanske går på yogan ikväll trots allt.
Kan vi konstatera att hittills har jag haft ganska fullt upp idag, och dagen är inte slut än så.. Jag gillar sånt :)



Äntligen fått min rosa samsung touchwiz, söt va? Dessutom tar den helt okej kort med, ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Emla

sååå fin :)

2009-03-17 @ 17:56:28
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Berta

Åh! Hälsa grattis till din pappa! =) ...å din mamma får du oxå hälsa =P

2009-03-17 @ 18:36:05
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0