Ögongodis.

Jag kan knappt röra mig och ändå är det bara några timmar sen jag tränade..
Blev ett pass med personlig tränare idag, och det var verkligen värt det. För man blir mycket mer motiverad och kämpar alltid lite mer än vad man säkert egentligen skulle ha gjort.
Jösses, vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Kanske ska gå på yogan ikväll ändå.. Förhoppningsvis kanske det lindrar lite. Det får nog bli så faktiskt.
När den jobbiga biten är så kommer jag ju dock avlida men jag får väl bita ihop.
Efter träningen blev det stan en stund ock kika lite, hittade dock inget speciellt roligt.. Okej, ni som brukar va inne här vet att så är verkligen inte fallet. Visst tusan fick jag med mig en jätte söt blus hem, dock inte den som jag la in i bloggen igår. Men jag tänker inte ge upp, ska åka till gbg och se om den finns där. Dom i butiken trodde det!
Har ni gjort idag då?

Jag hör att min mobil ligger och ringer i väskan, tredje gången nu så måste vara någon som verkligen vill något. Men jag orkar verkligen inte lyfta på mig för att svara. Ringer väl upp sen.. Förstår ni hur synd det är om mig?
Nej, nu vet ni att jag skojade med er, jag gillar faktiskt att ha träningsvärk. Tycker det är skönt, dessutom så vet jag också att det alltid finns folk som har det värre än mig. Så kan trösta mig med det.

Imorgon kommer jag ha väldigt mycket att göra så kanske blir ganska lite tid framför datorn men jag tror ni överlever. Har iallafall förvarnat er nu.

Men nu ska jag sätta mig och leta nya låtar! :)
hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0