Got your last words on my mind.

Hej bloggen och alla underbara läsare.
Idag har jag varit sådär inaktiv igen, men det har varit så himla mycket och dessutom jätte fint väder så prioriterat annat än att sitta framför datorn. Men så fort jag får min (pappas) minilaptop så kommer jag försöka ändra på det även om jag inte är hemma så mycket.
Började dagen med att städa mitt rum bara för en fastighetsmäklare skulle komma och kika på vårat hus. Nej, vi ska inte flytta.. Eller inte mamma och pappa iallafall!
Jätte trevlig, så blev kvar här en bra stund innan jag och Tina drog till gymmet och försökte vara duktiga..
Jag förstår mig inte på mig själv ibland, jag är nämligen så himla lat ibland.. Jag funderade på att ta med mig ombyte istället för att åka hem och duscha med tanke på vädret och att tina också var ledig tänkte jag att hon kanske ville hitta på något.. När tina då svara ja stog jag där som ett fån och kom fram till att jag måste ändå hem emellan. Tidsoptismist sen som jag är så hämta jag upp tina ett antal minuter efter utsatt tid (förlåt gumman, dock såg du ut att ha träffat på en ny trevlig kompis så ;))
In till café viskan och åt den berömda laxsalladen (för er som ville veta.. misstänkte att ni ville anteckna det nämligen, men bara så ni vet är den det bästa som finns.. )
Sen blev det hem till tina på göta och massa serie tittande, viktor skulle komma förbi en sväng med. Men tanke på att han också är så kallad blixten här i borås så blev det försent och jag åkte hem.
Hann inte mer än hem då jag insåg att jag måste göra något innan jag går och lägger mig för att göra av med min energi, så blev en jogging tur med min älskade vovve Ollie.
Så nu kommer jag nog sova gott känns det som, ska upp tidigt och träna. Sen ska jag ha en visning imorgon med så lite jobb iaf :)
Hörs imorgon vänner.

Den bästa på denna jord är du..

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

då är du så välkommen till min blogg :)

2009-03-18 @ 23:12:38
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh så mysigt - själv har jag två katter som myser så där med mig nu..

2009-03-19 @ 10:26:32
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0