Dream awake.

Godkväll mina kära läsare.
Nu är jag hemma från jobbet, blev en visning efter många om och men. Snacka om att jag haft en otursdag vad det gäller visningar. Men sen vände det och fick komma till ett supertrevligt par.
Lovar förövrigt att jag någon dag ska ta mig tid och skriva ner exakt allt jag kan om maskinen jag säljer för många som undrar. Så ni får hålla utkik, men ni kommer bli ganska farcinerade skulle jag tro. Dock mycket häftigare att se allt i verkligenheten så om ni skulle vilja det kan ni ju skicka ett mail ;)

Nej men okej vet ni vad?
Jag har nästan ljugit lite för er bloggläsare, eller egentligen inte ljugit.. Bara undanhållit sanningen lite, en del av er vet redan om detta men ändå..
Det är nämligen så att senaste tiden har jag inte alls varit oaktiv här pga att jag inte orkat skriva, utan jag har inte haft en tanke på det.
Jag har nämligen träffat en person som fått mig att känna mig, vad ska man säga? Väldigt speciell.. Jag vet inte om han vill nämnas här i bloggen så får väl som alla andra hitta på ett namn eller något.
Men jag ville bara säga som det är och att jag är väldigt lycklig.. :)

Men vet ni vad?
Nu ska jag visa er en sak jag hittade innan sen tänkte jag kika på den nya filmen som snart har premiär här i sverige En Shopaholics bekännelser.
Verkar vara en film helt i min smak, självklart skriver jag om den ikväll eller imorgon beroende på vad jag hinner och orkar.

Natti natti mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Men guud så spännande!

Hoppas att du förblir lycklig nu och att det växer fram något jättebra ur detta.

Kram

2009-03-09 @ 10:04:37
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0