Cool man.

Nu sitter jag här i soffan och sittar på superbad tror jag det är. Mycket speciell film om man säger så. Om ni inte kan läsa vad jag skriver så är det bara för att datorn är den nya jag fick idag och inte riktigt vant mig än. Men det kommer snart..

Min Acer aspire one, blå är den tillochmed.. Fin va?

Jag har funderat på en sak, efter att jag och Lina varit i stan och fikat och sånt mysigt gick jag till gymmet. Idag blev  det lite senare än vad det brukar göra. Jag är ju oftast på gymmet mitt på dagen eller sen förmiddag om jag inte går på passen.

Lite roligt nämligen, för när man kommer dit lite senare så är det ju rena fritidsgården för stora pojkar... Dom verkar ju ha riktigt trevligt! Dom står där och spglar sig och lyfter sina gigantiska vikter, stora som hus på överkroppen... Men dom har glömt något?
Ja just det, man har ju ben också..
Kanske ska träna dom några minter med, men dom ger upp ungefär lika snabbt som dessa vältränade kroppar ger efter på yoga passen.. Efter ca 2 min alltså!
Nu menar jag inte att alla är så, men många och faktiskt är det hela ganska komiskt att se.
Jaja, nu ska jag kika färdigt på filmen sen tänkte jag göra en liten filmrecension av en film jag såg klart igår till er då alltså. Sen ska jag kika efter en ny låt med, händelserik kväll i JennyM:s blogg ;)
Haha hörs snart vänner.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emla

Håller faktist med. Killar verkar vara väldigt noga med att bygga muskler på överarmarna men oftast so brukar dem även glömma underarmarna och då se det ju lite konstigt ut eller har jag fel? :)

2009-03-24 @ 10:33:53
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0