Time to go.

Godmorgon på er.
Idag är jag verkligen uppe med tuppen!
Men det är bara för jag ska hinna med allting idag. Ska nämligen till Helsingborg/Landskrona, för er som inte läst om det innan..
Innan det ska jag hinna med en massa saker, och dessutom åka förbi Mistral (min förra ponny) på vägen och rida lite. Ska bli mycket intressant och se hur han mår. Tror han mår som en liten prins dock!
Vet inte alls hur mycket grejer jag behöver ta med mig, men samtidigt så vet jag att jag kommer hem om ca en vecka igen. Dock bara över dagen, så detdär med packning löser sig alltid.
Nej, men det är väl dags att jag fortsätter. Ville bara dokumentera att jag faktiskt gick upp tidigt idag med. Vissa tror ju inte på mig att jag ska klara av sådant.. ;) Haha!

Inte konstigt kan jag lova!

Men vi hörs senare ikväll vänner. Har ju mitt fantastiska mobila bredband med 3 så...!
Kram på er.

En bild säger mer än tusen ord, right?! Nu är det äntligen dags igen :D

Kommentarer
Postat av: Berta

hahahah! ja nu blev jag faktiskt impad! :P hahah! Nu köööör vi Jenny! Weihoo

2009-06-16 @ 08:09:12
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0