Operation imorgon

Hej på er.
Tusaen tack till er alla som skickat massa sms och så, ni anar inte hur glad jag blir! Ni förgyller min dag!
Imorgon ska jag opereras, och verkar som om jag står först på listan. Så snart böjar jag att fasta igen, dock gjort det nästan sen jag kom.
Idag har jag mått riktigt riktigt dåligt, men det har blivit bättre nu iaf. När pappa och faster sussi kom så kom allt på samma gång sen efter det har jag mått mycket bättre. Tillochmed kunnat äta lite.
Kommer bli dåligt med uppdatering nu, men vill att ni ska få veta lite vad som händer.
Dessutom har jag en tant jämte mig som tjatar på mig så kan inte koncentrera mig på vad jag gör. Så därav alla stavfel, plus alla roliga sprutor då som gör att man ser dubbelt.
Kan berätta vad det är jag skadat med föresten, många som undrar det..
Fotleden ä det en fraktur i och en spricka en bit upp i något ben där med.. sen är det något ben i knäet som gått av också..
Så gips upp till höften just nu.
Men nu finns jag att nå på min mobil igen. Tack allihopa!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0