On our way.

Hej på er.
Vet ni vad?
Nu är jag påväg tillbaka till skåne igen, men min Goodie! Tror ni det känns skönt eller? Vissa saker jag måste fixa innan det känns helt okej men nu är han iallafall hemma hos mig igen, och faktiskt tänkte jag rida redan när jag är framme, Dock bara en sväng ute för att han ska få gå av sig efter resan.. Han är inte den man går ut och går med utan kanske ett stigbett eller något, iallafall inte just nu k'ände jag..
Sitter i bilen nu med pappa och är strax utanför Falkenberg så har en ganska bra bit kvar dock, Hoppas föresten att ni haft en superbra midsommar?
Min helg var ytterst lugn, igår var jag nämligen bara hemma faktiskt, Det var riktigt skönt! Nu ska jag faktiskt koncentrera mig på vägen igen. Men vi hörs kanske ikväll, ska träffa den nya tjejen nu också.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emla

Hoppas du får komma i gång med Goodie nu sådu får komma ut :).

Kände idag när Wilma faktist kunde galolopera så sakta att hon nästan stod på stället och faktist jobbade, att jag verkligen ska ta och sattsa :).

2009-06-21 @ 20:49:06
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0