Märkligt.

Visst är vi människor bra intressanta ibland. Här sitter jag på tåget nu och fick givetvis byta i varberg där många boråsare spenderat nattet. Egentligen räcker det med att säga att medel åldern här är ganska låg men att förklara och utveckla något mer så har jag givetvis ett litet öra på vad som sägs. Och visst sitter jag här emellanåt och ler lite för mig själv.. Men tåget som nu är verkligen överfullt resulterade i att några unga killar fick sitta i korridoren på sina väskor.. Men vissa uttrycker sig ändå så som "ne vi sitter här och schteker".. Jag vet inte om jag börjar bli gammal men att sitta i en cab när det är fint väder nere vid kusten kan jag tänka mig är lite så kallat "schtek" men ett fullproppat lokaltåg med en bokad plats på golvet på sin egen väska verkar vara allt annat än lyxigt. Men som sagt jämför man mig med folket här så är jag nog så gott som döende så..

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej, kika gärna in några bilder från min Turkiet-resa! <3

2009-06-20 @ 19:34:35
URL: http://jeanettef.blogg.se/
Postat av: jessi B =)

hahaha fy fan va sjuka personer det finns eller :P Ofta dom säger att som steker inne på ett tåg liksom :P aah herregud vart e världen på väg :P

2009-06-23 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0