Jag lever..

Vet att jag sa till några att hör jag inte av mig så har det väl blivit mos av stackars mig men jag överlevde min ridtur på vad jag förstod det på efteråt en ganska galen häst. Skönt att jag inte visste något, 3 år och bara sutten på, men jag har ridit själv utan lina och galopperat själv också. Mmm här går det undan ska ni veta. Jätte roligt var det, även fast jag kände mig som världens nybörjare och ganska klumpig.. Helt slut var jag efter ca 10 min också. Men roligt var det!

Nog om det, imorgon slutar jag förhoppningsvis i hyffsad tid. För då ska jag nämligen med Dennis och Sara på midsommarfirande. Jag som trodde jag inte skulle få fira midsommar iår! Men nej, jag ska minsann fira! I Malmö verkar det som nu tillochmed. Det är dock inte alls långt ifrån mig så.. På lördag efter vi kommit tillbaka så ska jag åka tåget hem till Borås och packa klart det sista och på söndag morgon ska jag få hämta hem min pärla. Som jag läntar!
Men en dag i taget, nu längtar jag faktiskt tills imorgon! Ska bli himla kul.

Varit en lång dag förövrigt idag också. Men vet ni vad man gör då?
Jag skapade nämligen en liten Jenny-tid här ikväll. Det måste man göra ibland!
Jag behövde fixa lite här innan den nya tjejen kommer på söndag med så. Men jag sitter här nu, nyduschad och härlig med fin knallblå anisktsmask (från stockholmsgruppen förövrigt, min nya favorit! Tack!)  och hår inpackning. Men allt ska ut strax, och jag tänkte krypa ner och sova. Kan inte bli bättre, är nämligen helt slut..
Men vi hörs säkert imorgon vänner! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0