Getting ready for Skaaune.

Nu ska jag ge mig ut och damma av alla hästprylar och fixa min transport som fortfarande står på uppfarten här hemma i väntan på att få användas. Såg dock att pappa tog den på en tur för några dagar sen..
Jag ska tvätta och fixa hela dagen tänkte jag faktiskt, kom på att det behövs så jag inte står där sen och ska ta hem Goodie och måste göra det precis innan. Nej idag ska jag tänka "planerande"... försöka...
Men först ska jag ringa min gamla hovslagare som är bäst i världen, ingen annan får röra hans hovar nämligen. Speciellt inte med tanke på att hon flyttat ner dit också för ett tag sen. Till flyinge för att vara exakt, där hon är lärare på hovslagar-utbildningen. Vet att den säker heter något flashigt men jag är inte jätte insatt på den biten. Förutom att jag är nog för kräsen för mitt eget bästa när det gäller vem som ska sko min häst.
Nog om det, ska försöka hälsa på Martina och Tina med kanske. Om dom inte jobbar, jag har ingen koll på det alls. Men hade varit skönt att säga hejdå, igen..
Madde har ju åkt till Nyköping idag, du vet gumman att jag hoppas på det bästa för din skull och kommer sakna dig!

Ja men jag har inget vettigt att skriva egentligen så vi hörs senare. Kram

Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin blogg du har :D

2009-06-14 @ 16:08:52
URL: http://ssarasstille.blogg.se/
Postat av: Tobias Å

Heej snygging.

Allt bra me dig? sorry om ja inte skrivit på ett tag.

ALlt bra me dig?

Så du ska till Skåne ;)



Haft en bra helg annars?



puss o kram

2009-06-14 @ 16:10:05
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0