Full rulle.

Jag är nu inne på min fjärde kvällsmacka tror jag och kom hem alldeles nyss..
Jag känner mig helt döende idag och har varit hungrig sen klockan fyra..

Vet att jag varit lite dålig på att uppdatera igen, men ni vet väl att jag gör mitt bästa? Igår va jag både trött och nere faktiskt (fått väldiga humörssväningar här nere..(tror det har med puberteten att göra.. okej ironiska Jenny, jag är väl inte van vid att jobba i 16 timmar i sträck bara..) Men Goodie är ju som ni kanske har förstått äntligen nere och det gör mig lycklig! Nu kan vi börja om och börja jobba igen. Ska bli så kul att få börja träna.

Idag har den nya tjejen Anja kommit. Verkar jätte trevlig så det kan nog bli bra. Ska bli skönt att slippa göra arbete för två också. Kanske jag slipper jobba så många timmar, dock tvivlar jag på det.

Förlåt om jag är lite tråkig nu men kan inte sitta framför datorn, har svårt att sitta överhuvudtaget.. Så måste jag duscha, sen kommer jag somna som en stock. Men vi hörs kanske om en stund eller imorgon. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Berta

Meeen, jag glmde det där med oss och jensen. Attans! Tar det OM jag ser honom igen. Men jag antar det... Kul att det funkar med nya tjejen! =)

2009-06-24 @ 07:17:34
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas allt är bra du måste vara rädd om dig äta och sova ordentligt. Ja jag vet att jag tjatar men vill dig bara väl. Jobbar i kväll men ska sen vara ledig tom sön ska bli skönt nu när det är så fint väder. Många kramar från mamma, hälsa Goodie.

2009-06-24 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0