Sol!

Vet ni vad jag gör?
Klart ni inte vet, men ni kan kanske gissa? med tanke på att det är väldigt fint väder idag..
Jajjemän, jag och mitt paket om benet ligger ute i solen och bättrar på färgen. Varmt ska ni veta, ska visa er någon dag var det är för sorts skena jag fått på mig. Men kan tala om att den är tjock som tusan så mitt stackars ben är tio ggr varmare än resten av kroppen iaf. Tänker er ungefär vinterkläder i +23 grader.. mmm mys!
Ollie ligger här med mig och slappar, försökte få en bild men hon vill bara leka så jag gav upp.

Martina var hos mig igår och hälsa på, haft någon hemma i princip varje dag och det får mig verkligen så himla mycket gladare! Tänker inte på tiden då hela tiden.
Spelar ingen roll om det är tio min eller flera timmar blir lika glad ändå!
Men nu ska jag koncentrera mig på att sola istället. Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0