Ryan Sheckler.

Sista dagen på denna veckan och snart början av en helt ny vecka..
Ännu en vecka att stryka från min läkningsprocess, bara ett par veckor kvar nu.. sisådär 50 kanske..
Men iallafall, så hade jag en väldigt bra gårdag. Vakna upp och låg och kika på en av mina favorit serier Life of Ryan. Sen åkte jag med mamma och pappa in till stan och åt god mat på en resturang här i Borås, jätte gott!
Följde sen med ut till Fristad där dom skulle hälsa på pappas bror och jag fick äntligen träffa min jättesöta kusin, Garbiel som jag inte träffat innan. Han är ändå över 4 månader nu så det var på tiden!
Efter ett trevligt besök där så åkte vi hem och M kom och hälsade på en stund, vi kikade på Saw II.. Jag förstår inte att människor kan ha sådan fantasi, tänk att det är någon som sitter och tänker ut allt detdär. Men den är bra, just pga att den är ganska väl genomtänkt.

Idag blir det en lugn dag, ligger och tittar på Life of Ryan igen.. Händelserika dagar jag har just nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0