Alot on my mind.

Läkar besöket i tisdags gick bra..
Fick ta bort stygnen och röntga och sådär. Jag verkligen avskyr sjukhus allt är bara obehagligt när man är där!
Vilket fall, igår hade jag jätte ont så orkade inte sitta vid datorn faktiskt.
Men idag är det mycket bättre igen så får hoppas att detta bakslag snart går tillbaka...
Dock var Sofia här igår en sväng. Jätte roligt att få träffa min lillasyster, var ett tag sen sist. Prata om allt jag missat! Har ett par personer som jag verkligen vill träffa just nu. Personer som jag verkligen vill ha runt omkring mig, som jag litar på och Sofia är en av dom.
Även om allt blir lättare och lättare så..

Nu sitter jag och letar efter nya musik igen, det har jag inte gjort på hur många veckor som helst! Konstigt hur glad jag blir av att lyssna på nya bra låtar..

Samtidigt får musik en att tänka mycket.. Det är precis vad jag behöver just nu, min stora kärlek - Goodie kanske nämligen inte är min så länge till. Nej, inte för att han delvis orsakade denna skada. Jag vill inget hellre än att komma tillbaka och rida min älsklingshäst. Men Jenny vill tydligen köpa honom, och jag vill inte sälja. Men trots det förstår jag ju att det går ju inte sälja till någon bättre och någon gång måste jag ju faktiskt sälja honom... Mycket att fundera över just nu, många fördelar och nackdelar..

Nu ska jag fortsätta med musiklyssnandet, ska fixa lite andra småsaker med. Men vi hörs sen. Kram

Kommentarer
Postat av: emla

Varför ska du behöva sälja Goodie någon dag för? När du kommer upp i sadeln igen så kan du väll rida ochtävla honom så länge du kan :)?

2009-07-16 @ 18:50:05
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Tittar in =) Fin blogg. Hur är det med dig? allt bra?

Ta även en titt på min blogg om du har lust med det.

2009-07-18 @ 13:18:16
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0