Vad är sova?

Då var man igång igen, efter en mindre breakdown..
Som några kanske märkt har min blogg sett lite konstig ut ett tag.. Eller inte alls speciellt länge.
Men jag satte igång ett sådantdär nattligt projekt att fixa till min blogg lite, och faktiskt så borde jag ju veta nu att är man i mina strumpor så ger man sig inte in och redigerar i kodmallar och grejer..
Men envis som man är gör man ett försök och visst tusan blev det piss och pannkaka av alltihop. Blev jag förvånad? Måste ha med "otekniska-Magnussons-syndromet" att göra, föresten är jag ganska övertygad om det..
Hela den här grejen slutade helt enkelt med att jag sitter uppe nu, och klockan är snart fyra och bloggar.
Men lite stolt är jag ju iallafall, för visst fixade jag ju till det så det blev som jag hade tänkt mig alldeles från början. Så nu är jag nöjd, och dags att tänka på refrängen. Känns ju förövrigt bra att veta att en del av mina kompisar snart ska gå upp för att jobba. Too bad for you, jag är inte avundsjuk på er just nu.

Natti natti (eller godmorgon eller vad det nu blir...)

Tur att vissa kan sova trots mitt världsproblem...

Kommentarer
Postat av: Amoor

hehe tack. hur länge har du bloggat ?

2009-01-26 @ 14:05:38
URL: http://amoor.blogg.se/
Postat av: Anja

Så fin blogg :)

och gullig katt på bilden

2009-01-27 @ 15:08:44
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0