Grabbarna bus.

Ja nu blev jag tvungen att ta en liten paus från jobbet. Bara två minuter, så man orkar köra allt nu sista dagen och dom allra sista timmarna.

Vilka dagar jag och sara haft, vi kan nog aldrig ha tråkigt ihop..

Igår fick vi ju såntdär ryck igen och bjöd upp lite trevliga kompisar till oss. Kan ju varit kanske för att vi bara ville visa vilka lyxiga hotell man får bo på när man jobbar på 3 action..
Tre stycken trevliga vänner, och oj vad kul vi hade.. Sara hade nog dock roligaste, skratta ju nästan så hon grät ibland stackarn. Men jag det var ju precis det jag misstänkte, därför jag bjöd dit dom.
En stund senare efter att mina vänner och saras nya vänner hade dragit så fick vi för oss att göra något lite annorlunda... Varför inte ta tag i dendär inventeringen tänkte vi?
Men det är så himla tråkigt att inventera, så vi lyxade till det hela genom att göra inventeringen med våran favoritlåt, i badet! Som vi skratta, och som vi kommer skratta när vi ser filmen vi spelat in på det. Med skum och grejs överallt, och ni behöver inte oroa er. Inget blev förstört under filmens inspelning. Ingen blev heller speciellt skadad, inte värre än vanligt menar jag..

Vad jag kommer sakna alla våra infalls grejer vi får för oss.

Men det kommer snart bli fler sådanna här roliga minnen.

Imorse var vi uppe tidigt och skulle göra den riktiga inventeringen, jag led nästan med sara över hur trött jag själv var och hur hon förmodligen tänkte GÅ UPP NU DÅ DIN J*KLA LATMASK..
Där är vi helt enkelt inte lika, en annan tycker det är det bästa som finns att snooza hur länge som helst medans någon flyger upp ur sängen såfort hon hör ett litet pip.. "Det är bara att bestämma sig..." Förklarar hon för en något tröttare Jenny..
Jo men visst, om man inte vill bestämma sig då? Utan hellre helt enkelt har viljan att bara ligga kvar i sängen och sova? Jag menar, min coach säger ju att så länge man har viljan så går det att göra och komma precis hur långt som helst. JAG HAR VILJAN ATT SOVA...

Nej nu ska jag fortsätta jobba. Nu har jag viljan att sälja riktigt bra idag, så nu får ni vänta med en uppdatering tills ikväll.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: emla

Min lille rådgivare behöver man klippa hästen om man tränar mellan 1-2 ggr/vecka om hästen varje gång blir riktigt svettig?

2009-01-14 @ 17:46:13
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0