Stuck on you.

Hej mina vänner.
Hann inte skriva idag innan jag åkte på jobb intervjuen. Det blev lite sådär hastigt där.. Som vanligt var ju någon väldigt trött.
Men det verkar som om jag fick jobbet, så börjar på måndag och går bredvid..
Men egentligen vill jag göra något annat, vill inte gå tillbaka och börja trampa i samma träsk igen. Jag har ju trots allt hittat något jag verkligen tycker om.
Men ska ha detta jobb ett tag, eller så länge iallafall. Ska sätta mig direkt och söka efter nya jobb.

Vet ni vad jag gjort mer idag då?
Varit och pratar med folk på lite olika gym här i Borås. Någon ska börja träna.. Kommer ju gå i taket annars nu när jag inte kan rida längre. Tror jag hittat ett ställe jag ska börja på, men inte riktigt bestämt mig än. Det ska iallafall bli riktigt roligt att börja komma igång igen. Ser ju riktigt fram emot första träningspasset!

Men vad händer för kul nu då?
Ska äta lite, sen ska jag till stallet och rida lite. Sen får jag se vad det blir, eventuellt så har jag en ganska bra plan inför kvällen men vi får se. Hörs lite senare! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Klao

VA FIN BLOGG

2009-01-16 @ 14:19:12
URL: http://klao.blogg.se/
Postat av: Klao

VA FIN BLOGG

2009-01-16 @ 14:19:15
URL: http://klao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0